Üzleti feltételek (ÁSZF)

Felhasználási feltételek

 

 

Alapvető rendelkezések

  1. Jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: „  Felhasználási feltételek  ”) a Polgári Törvénykönyvről szóló 89/2012. évi törvény (a továbbiakban: „  Ptk.  ”) 1751. és azt követő szakaszai alapján kerültek kiadásra.

 

MASTER ELEMENT Kft.

Azonosító: 23688769

székhely: Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno   

            

e-mailben:   cenynabodumrazu@gmail.com

 

www.cenynabodumrazu.cz

(a továbbiakban: „  Eladó  ”)

 

  1. Jelen szerződési feltételek szabályozzák az eladó és a fogyasztóként folytatott üzleti tevékenységén kívül vagy üzleti tevékenysége keretében adásvételi szerződést kötő természetes személy (a továbbiakban: „  vevő ”) kölcsönös jogait és kötelezettségeit a ceny na body razu.sk  internetcímen elérhető weboldalon   (a továbbiakban: „  online áruház  ”) található webes felületen keresztül.
  2. Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezései a vételi szerződés szerves részét képezik. Az adásvételi szerződésben foglalt eltérő rendelkezések elsőbbséget élveznek a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseivel szemben.

Jelen Általános Szerződési Feltételek és az adásvételi szerződés szlovák nyelven jön létre.

 

 II.

Információk az árukról és az árakról

  1. Az árukra vonatkozó információk, beleértve az egyes áruk árait és főbb jellemzőit, minden egyes áru esetében szerepelnek az online áruház katalógusában. Az áruk árai tartalmazzák az általános forgalmi adót, az összes kapcsolódó díjat és az áru visszaküldésének költségeit, amennyiben az áru jellegéből adódóan nem küldhető vissza hagyományos postai úton. Az áruk árai arra az időszakra érvényesek, amíg az áruk az online áruházban megjelennek. Ez a rendelkezés nem zárja ki az adásvételi szerződés megkötését egyedileg megállapított feltételek mellett.
  2. Az online áruház katalógusában elhelyezett áruk minden bemutatása tájékoztató jellegű, és az eladó nem köteles adásvételi szerződést kötni ezen árukra vonatkozóan.
  3. Az áruk csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségekre vonatkozó információk az online áruházban kerülnek közzétételre. Az áruk csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségekre vonatkozó, az online áruházban feltüntetett információk csak abban az esetben érvényesek, ha az árut a Szlovák Köztársaság területén belül szállítják.
  4. Az áruk vételárából származó kedvezmények nem vonhatók össze egymással, kivéve, ha az eladó és a vevő másként állapodnak meg.

 

III.

Megrendelés és adásvételi szerződés megkötése

  1. A vevő által a távközlési eszközök használatával kapcsolatban a vételi szerződés megkötésével kapcsolatban felmerülő költségeket (internetkapcsolat költségei, telefonhívások költségei) maga a vevő viseli. Ezek a költségek nem különböznek az alapdíjtól.
  2. A vevő a következő módokon rendeli meg az árut:
  • ügyfélfiókjukon keresztül, amennyiben korábban regisztráltak az online áruházban,
  • regisztráció nélküli megrendelőlap kitöltésével.
  1. A megrendelés leadásakor a vevő kiválasztja az árut, a darabszámot, a fizetési és szállítási módot.
  2. A megrendelés elküldése előtt a vevő ellenőrizheti és módosíthatja a megrendelésben megadott adatokat. A vevő a megrendelés elküldése gombra kattintva küldi el a megrendelést az eladónak. A megrendelésben megadott adatokat az eladó helyesnek tekinti. A megrendelés érvényességének feltétele a megrendelőlapon szereplő összes kötelező adat kitöltése, valamint a vevő megerősítése arról, hogy megismerkedett ezekkel a feltételekkel.
  3. A megrendelés kézhezvételét követően az eladó azonnal visszaigazolást küld a vevőnek a megrendelés kézhezvételéről arra az e-mail címre, amelyet a vevő a megrendelés leadásakor megadott. Ez a visszaigazolás automatikus, és nem tekinthető a szerződés megkötésének. A visszaigazolás csatolva van az eladó jelenlegi szerződési feltételeihez. Az adásvételi szerződés a megrendelés kézhezvételét követően azonnal megköt, az eladó visszaigazolást küld a vevőnek a megrendelés kézhezvételéről arra az e-mail címre, amelyet a vevő a megrendelés leadásakor megadott. Ez a visszaigazolás a szerződés megkötésének minősül. A visszaigazolás csatolva van a vevő által a megrendelés leadásakor megadott e-mail címre küldött visszaigazoláshoz. Az adásvételi szerződés úgy jön létre, hogy az eladó visszaigazolja a megrendelést a vevő e-mail címére.
  4. Abban az esetben, ha az eladó nem tudja teljesíteni a megrendelésben meghatározott követelmények valamelyikét, módosított ajánlatot küld a vevő e-mail címére. A módosított ajánlat új adásvételi szerződés tervezetének minősül, és az adásvételi szerződés ilyen esetben a vevő által az ajánlat elfogadásának visszaigazolásával jön létre az eladónak a jelen feltételekben megadott e-mail címére.
  5. Az eladó által elfogadott összes megrendelés kötelező érvényű. A vevő lemondhatja a megrendelést, kivéve, ha az eladótól értesítést kap a megrendelés elfogadásáról. A vevő a megrendelést az eladó jelen szerződési feltételekben megadott e-mail címén keresztül mondhatja le.
  6. Abban az esetben, ha az eladó részéről nyilvánvaló technikai hiba történik az áru árának feltüntetésekor az online áruházban vagy a megrendelési folyamat során, az eladó nem köteles az árut ezen a nyilvánvalóan hibás áron szállítani a vevőnek. Az eladó indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja a vevőt a hibáról, és módosított ajánlatot küld a vevő e-mail címére. A módosított ajánlat új adásvételi szerződés tervezetének minősül, és az adásvételi szerződés ilyen esetben a vevő által az eladó e-mail címére küldött elfogadás visszaigazolásával jön létre.

 

IV.

Ügyfélfiók

  1. A vevő online áruházi regisztrációja alapján hozzáférhet ügyfélfiókjához. Ügyfélfiókjából a vevő árut rendelhet. A vevő regisztráció nélkül is rendelhet árut.
  2. Ügyfélfiók regisztrációjakor és áruk megrendelésekor a vevő köteles minden adatot helyesen és a valóságnak megfelelően megadni. A vevő köteles frissíteni a felhasználói fiókban megadott adatokat bármilyen változás esetén. Az eladó a vevő által az ügyfélfiókban és az áruk megrendelésekor megadott adatokat helyesnek tekinti.
  3. Az ügyfélfiókhoz való hozzáférés felhasználónévvel és jelszóval biztosított. A vevő köteles bizalmasan kezelni az ügyfélfiókjához való hozzáféréshez szükséges információkat. Az eladó nem vállal felelősséget az ügyfélfiók harmadik felek általi esetleges visszaéléséért.
  4. A Vevő nem jogosult harmadik felek számára engedélyezni a fiók használatát.
  5. Az Eladó jogosult a felhasználói fiók törlésére, különösen akkor, ha a Vevő már nem használja a felhasználói fiókját, vagy ha a Vevő megszegi az adásvételi szerződés és a jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti kötelezettségeit.
  6. A Vevő tudomásul veszi, hogy a felhasználói fiók nem feltétlenül érhető el folyamatosan, különös tekintettel az Eladó hardver- és szoftvereszközeinek szükséges karbantartására, illetve harmadik felek hardver- és szoftvereszközeinek szükséges karbantartására.

 

V.

Fizetési feltételek és áruk szállítása

  1. A vevő az áru árát és az áruk szállításával kapcsolatos költségeket az adásvételi szerződés értelmében a következő módokon fizetheti ki:
  • banki átutalással az eladó 2703369073/2010 számú bankszámlájára
  • utánvétes fizetés az áru átvételekor.
  1. A vételárral együtt a vevő köteles megfizetni az eladónak az áru csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségeket a megállapodás szerinti összegben. Hacsak az alábbiakban kifejezetten másként nem rendelkezünk, a vételár magában foglalja az áru kiszállításával kapcsolatos költségeket is.
  2. Készpénzes fizetés esetén a vételár az áru átvételekor fizetendő. Nem készpénzes fizetés esetén a vételár az adásvételi szerződés megkötésétől számított 30 napon belül fizetendő.
  3. Készpénzmentes fizetés esetén a vevő vételár megfizetésére vonatkozó kötelezettsége abban a pillanatban teljesítettnek minősül, amikor a vonatkozó összeg jóváírásra kerül az eladó bankszámláján.
  4. Az eladó nem kér előleget vagy más hasonló fizetést a vevőtől. A vételár megfizetése az áru kiszállítása előtt nem minősül foglalónak.
  5. Az árut a vevőhöz szállítják:
  • a vevő által a megrendelésben megadott címre
  1. A szállítási mód kiválasztása az áru megrendelésekor történik.
  2. Az áruk szállításának költségei, az áruk feladásának és átvételének módjától függően, a vevő megrendelésében és az eladó megrendelés-visszaigazolásában vannak feltüntetve. Amennyiben a szállítási módról a vevő külön kérése alapján állapodnak meg, a vevő viseli a szállítási móddal kapcsolatos kockázatot és minden további költséget.
  3. Ha az eladó a vételi szerződés értelmében köteles az árut a vevő által a megrendelésben meghatározott helyre szállítani, a vevő köteles az árut a kézbesítéskor átvenni. Abban az esetben, ha a vevő oldalán álló okokból az áru ismételt vagy a megrendelésben meghatározottól eltérő módon történő szállítása szükséges, a vevő köteles megfizetni az áru ismételt szállításával, vagy az eltérő szállítási móddal kapcsolatos költségeket.
  4. Az áru szállítótól történő átvételekor a vevő köteles ellenőrizni az áru csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen hiba esetén haladéktalanul értesíteni a szállítót. A csomagolás olyan sérülése esetén, amely a szállítmányba való jogosulatlan hozzáférésre utal, a vevő nem köteles átvenni a szállítmányt a szállítótól.
  5. A termékekhez nem tartozik alapfelszereltségként szlovák nyelvű használati utasítás, mivel a Beszállítók székhelye Kínában, Hongkongban vagy Szingapúrban található. Amennyiben ez nem lehetséges, a Szolgáltató vállalja, hogy az ügyfélszolgálaton keresztül tanácsot ad a Vevőnek, hogy problémamentesen használhassa a terméket.
  6. Az áruk kiszállítása során vámtárgyalások történhetnek. A vámtárgyalások lehetősége csak az 550 CZK-t meghaladó összértékű megrendeléseket érintheti. további vásárlás, vagy. visszatérítés. ÁFA levonás.
  7. A szállítási idő minden termékhez fel van tüntetve. Az áruk esetében a szállítási idő a szállító és az évszak (karácsony, egyéb ünnepek) szerint egyedileg van feltüntetve. A feltüntetett szállítási napokat mindig a feladás dátumától számítjuk.
  8. Az eladó adózási bizonylatot – számlát – állít ki a vevőnek. Az adózási bizonylatot a vevő e-mail címére küldik. A vevő a teljes vételár, beleértve a szállítási költségeket is, megfizetésével, de először az áru átvételével szerzi meg az áru tulajdonjogát. Az áru véletlen megsemmisüléséért, károsodásáért vagy elvesztéséért a felelősség az áru átvételének pillanatában, vagy abban a pillanatban száll át a vevőre, amikor köteles volt átvenni az árut, de ezt nem tette meg, megsértve ezzel az adásvételi szerződést.

 

MI.

Szerződéstől való elállás

  1. A vevő, aki fogyasztói üzleti tevékenységén kívül kötött adásvételi szerződést, jogosult az adásvételi szerződéstől elállni.
  2. A felmondási idő 14 nap.
  • az áru átvételének napjától számítva,
  • az utolsó áruszállítmány átvételének napjától számítva, ha a szerződés tárgya több típusú áru vagy több rész szállítása
  • az áruk első szállítmányának átvételének napjától számítva, ha a szerződés tárgya rendszeres, ismételt áruszállítás.
  1. A vevő nem állhat el az adásvételi szerződéstől, többek között:
  • szolgáltatások nyújtása, ha azokat az elállási időszak lejárta előtt az ő előzetes, kifejezett hozzájárulásával teljesítették, és az eladó a szerződés megkötése előtt értesítette a vevőt, hogy ilyen esetben nincs joga elállni a szerződéstől,
  • olyan áruk vagy szolgáltatások szállításáról, amelyek ára a pénzügyi piacnak az eladó akaratától független ingadozásaitól függ, és amelyek az elállási időszak alatt bekövetkezhetnek,
  • olyan áruk szállítása esetén, amelyeket a vevő kívánsága szerint vagy személyére szabtak,
  • olyan áruk szállítása, amelyek gyorsan romlanak, valamint olyan áruk szállítása, amelyeket a szállítás után visszafordíthatatlanul összekevertek más árukkal,
  • olyan lezárt csomagolású áruk szállítása, amelyeket a vevő kivett a csomagolásból, és higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni,
  • digitális tartalom szállítása, kivéve, ha azt kézzelfogható adathordozón szállították, és a vevő előzetes, kifejezett hozzájárulásával, az elállási időszak lejárta előtt szállították, és az eladó a szerződés megkötése előtt tájékoztatta a vevőt arról, hogy ilyen esetben nem jogosult elállni a szerződéstől,
  • a Polgári Törvénykönyv 1837. §-ában meghatározott egyéb esetekben.
  1. Az elállási időszak betartásához a vevőnek az elállási időszakon belül elállási nyilatkozatot kell küldenie.
  2. A vevőnek a vételi szerződéstől való elállást az eladó jelen szerződési feltételekben meghatározott e-mail címére vagy szállítási címére kell küldenie. Az eladó haladéktalanul visszaigazolja a vevőnek a nyomtatvány átvételét.
  3. A szerződéstől elállt vevő köteles az árut az eladónak visszaküldeni a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül.
  4. Ha a vevő eláll a szerződéstől, az eladó köteles a vevőtől kapott összes pénzösszeget, beleértve a szállítási költségeket is, haladéktalanul, de legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül, ugyanolyan módon visszatéríteni a vevőnek. Az eladó a más módon kapott pénzösszeget csak akkor téríti vissza a vevőnek, ha a vevő ehhez hozzájárul, és ha ez nem okoz többletköltségeket.
  5. Amennyiben a vevő a legolcsóbb szállítási módtól eltérő szállítási módot választott, az eladó a legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összegben téríti meg a vevőnek az áru szállítási költségeit.
  6. Ha a vevő eláll a vételi szerződéstől, az eladó nem köteles a befizetett összeget a vevőnek visszatéríteni, mielőtt a vevő átadja az árut, vagy igazolja, hogy az árut elküldte az eladónak.
  7. A vevőnek sértetlen, viselt és szennyeződésmentes állapotban, valamint lehetőség szerint az eredeti csomagolásban kell visszaküldenie az árut az eladónak. Az eladó jogosult egyoldalúan beszámítani az áruban keletkezett kár miatti kártérítési igényét a vevő vételár-visszatérítési igényébe.
  8. Az Eladó jogosult elállni az adásvételi szerződéstől készlethiány, áruhiány, vagy az áru gyártója, importőre vagy szállítója általi árugyártás vagy -import megszüntetése esetén. Az Eladó haladéktalanul tájékoztatja a Vevőt a megrendelésben megadott e-mail címen, és a vételi szerződéstől való elállásról szóló értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Vevőtől a szerződés alapján kapott összes összeget, beleértve a szállítási költségeket is, ugyanilyen módon vagy a Vevő által meghatározott módon.

 

VII.

Hibás teljesítésből eredő jogok

  1. Az eladó felelős a vevő felé azért, hogy az áru átvételkor hibátlan. Az eladó különösen azért felelős a vevő felé, hogy az áru átvételének időpontjában a vevő:
  • az áruk alkalmasak arra a célra, amelyre az eladó a felhasználásukat megadja, vagy amelyre az ilyen típusú árukat általában használják,
  • az áruk minőségben vagy kivitelben megfelelnek a megállapodott mintának vagy kivitelnek, ha a minőséget vagy a kivitelt a megállapodott minta vagy kivitel szerint határozták meg,
  • az áruk a megfelelő mennyiségben, mértékben vagy súlyban vannak-e?
  1. Ha a hiba az áru átvételétől számított hat hónapon belül válik nyilvánvalóvá, akkor azt kell vélelmezni, hogy az áru az átvételtől számított hibás volt. A vevő jogosult a fogyasztási cikkeknél felmerült hibákra vonatkozó jogát az átvételtől számított huszonnégy hónapon belül gyakorolni. Ez a rendelkezés nem vonatkozik az alacsonyabb áron eladott árukra olyan hiba miatt, amelyre alacsonyabb árat állapodtak meg, az áru rendeltetésszerű használatából eredő kopásra, a használt árukra az áru átvételekor fennálló használati vagy kopási fokának megfelelő hiba miatt, vagy ha ez az áru jellegéből adódik.
  2. Hiba esetén a vevő panaszt nyújthat be az eladóhoz, és kérheti:
  • csere új árura,
  • áruk javítása,
  • ésszerű kedvezmény a vételárból,
  • eláll a szerződéstől.
  1. A vevőnek joga van elállni a szerződéstől,
  • ha az áru jelentős hibával rendelkezik,
  • ha a javítás utáni hiba vagy hibák ismételt előfordulása miatt a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni,
  • nagyobb számú áruhiba esetén.
  1. Az eladó köteles a reklamációt minden olyan létesítményben átvenni, ahol a reklamációt át lehet venni, illetve az eladó székhelyén vagy telephelyén. Az eladó vagy az általa meghatalmazott alkalmazott haladéktalanul, bonyolult esetekben három munkanapon belül dönt a reklamációról. Ez az időszak nem tartalmazza a termék vagy szolgáltatás típusának megfelelő, a hiba szakmai felméréséhez szükséges időt. A reklamációt, beleértve a hiba eltávolítását is, haladéktalanul, de legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül kell megoldani, kivéve, ha az eladó és a vevő hosszabb időtartamban állapodnak meg. Ezen időszak eredménytelen eltelte lényeges szerződésszegésnek minősül, és a vevő jogosult az adásvételi szerződéstől elállni. A reklamáció időpontjának azt a pillanatot tekintik, amikor a vevő akaratát (a hibás teljesítésből eredő jog gyakorlását) közli az eladóval.
  2. Az eladó írásban tájékoztatja a vevőt a reklamáció eredményéről.
  3. A vevő nem jogosult hibás teljesítésért folyamodni, ha a termék átvétele előtt tudta, hogy a termék hibás, vagy ha a hibát maga okozta.
  4. Jogos reklamáció esetén a vevő jogosult a reklamációval kapcsolatban felmerült, ésszerűen felmerült költségek megtérítésére. A vevő ezt a jogát a jótállási időszak lejártát követő egy hónapon belül gyakorolhatja az eladóval szemben.
  5. A vásárló választhatja ki a reklamáció módját.
  6. A szerződő felek hibás teljesítésből eredő jogaira és kötelezettségeire a Polgári Törvénykönyv 1914–1925., 2099–2117. és 2161–2174. szakaszai, valamint a fogyasztóvédelemről szóló 634/1992. évi törvény az irányadó.

 

VIII.

Szállítás

  1. A Felek minden írásbeli levelezést elektronikus levél útján is kézbesíthetnek egymásnak.
  2. A Vevő a jelen Általános Szerződési Feltételekben megadott e-mail címre küldi a levelezést az Eladónak. Az Eladó a Vevő ügyfélfiókjában vagy a megrendelésben megadott e-mail címre küldi a levelezést.

 

IX.

Peren kívüli vitarendezés

  1. A Cseh Kereskedelmi Felügyeleti Hatóság, amelynek székhelye a Štěpánska 567/15, 120 00 Prága 2, cégjegyzékszáma: 000 20 869, internetcíme: https://adr.coi.cz/cs, felelős a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséért, amelyek adásvételi szerződésből erednek. Az eladó és a vevő között adásvételi szerződésből eredő jogviták rendezésére az http://ec.europa.eu/consumers/odr internetcímen található online vitarendezési platform használható.
  2. Az Európai Fogyasztói Központ Csehországban, amelynek székhelye a Štěpánska 567/15, 120 00 Prága 2, internetcíme: http://www.evropskyspotrebitel.cz, a kapcsolattartó pont az Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU rendelete (2013. május 21.) a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv (fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló rendelet) módosításáról értelmében.
  3. Az eladó kereskedelmi engedély alapján jogosult árut értékesíteni. A kereskedelmi engedélyek ellenőrzését az illetékes kereskedelmi engedélyhivatal végzi a hatáskörén belül. A Cseh Kereskedelmi Felügyelet többek között felügyeli a fogyasztóvédelemről szóló 634/1992. sz. törvény betartását, meghatározott mértékben.

 

X.

Záró rendelkezések

  1. Az eladó és a vevő közötti összes megállapodásra a Szlovák Köztársaság joga az irányadó. Amennyiben az adásvételi szerződéssel létrejövő kapcsolat nemzetközi elemet tartalmaz, a felek megállapodnak abban, hogy a kapcsolatra a Cseh Köztársaság joga az irányadó. Ez nem érinti a fogyasztó általánosan kötelező érvényű jogszabályokból eredő jogait.
  2. Az Eladót a Vevővel szemben semmilyen magatartási kódex nem köti a Polgári Törvénykönyv 1826. § (1) bekezdés e) pontjának rendelkezései értelmében.
  3. Az Eladó weboldalához fűződő minden jog, különösen a tartalomhoz fűződő szerzői jogok, beleértve az oldal elrendezését, a fényképeket, filmeket, grafikákat, védjegyeket, logókat és egyéb tartalmakat és elemeket, az Eladót illetik. Tilos a weboldalt vagy annak egy részét az Eladó hozzájárulása nélkül másolni, módosítani vagy más módon felhasználni.
  4. Az Eladó nem vállal felelősséget az online áruház harmadik fél általi beavatkozásából vagy a rendeltetésétől eltérő használatból eredő hibákért. A Vevő az online áruház használata során nem alkalmazhat olyan eljárásokat, amelyek negatívan befolyásolhatják annak működését, és nem végezhet olyan tevékenységet, amely lehetővé tenné számára vagy harmadik felek számára, hogy jogosulatlanul beavatkozzanak vagy használják az online áruházat alkotó szoftvert vagy egyéb összetevőket, és az online áruházat, annak részeit vagy szoftverét olyan módon használják, amely ellentétes annak rendeltetésével vagy céljával.
  5. A vevő ezennel átvállalja a Polgári Törvénykönyv 1765. § (2) bekezdése szerinti körülmények változásának kockázatát.
  6. Az adásvételi szerződést, beleértve az Általános Szerződési Feltételeket is, az eladó elektronikus formában archiválja, és az nem hozzáférhető.
  7. Az eladó jogosult a feltételek szövegét módosítani vagy kiegészíteni. Ez a rendelkezés nem érinti azokat a jogokat és kötelezettségeket, amelyek a feltételek korábbi verziójának érvényességi ideje alatt keletkeztek.
  8. A minta elállási nyilatkozatot csatolták a feltételekhez.

 

 

 

 

 

 

Adatvédelmi irányelvek

 

nekem

Alapvető rendelkezések

  1. A személyes adatok kezelője az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (a továbbiakban:  GDPR  ) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról 4. cikkének (7) bekezdése értelmében:

    MASTER ELEMENT Kft.

    Azonosító: 23688769

    székhely: Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno 

    (a továbbiakban: „  kezelő  ”).
  2. Az adminisztrátor elérhetőségei a következők        

e-mailben: cenynabodumrazu@email.cz

Személyes adat alatt bármely azonosított vagy azonosítható természetes személyre vonatkozó információ értendő; azonosítható természetes személy az, aki közvetlenül vagy közvetve azonosítható, különösen egy azonosító, például név, azonosító szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy fizikai, fiziológiai, genetikai, mentális, gazdasági, kulturális vagy társadalmi azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján.

 

II.

A kezelt személyes adatok forrásai és kategóriái

  1. Az adatkezelő az Ön által megadott személyes adatokat, illetve azokat a személyes adatokat kezeli, amelyeket az adatkezelő az Ön megrendelésének teljesítése alapján szerzett meg.
  2. Az adatkezelő feldolgozza az Ön azonosító és elérhetőségi adatait.

 

III.

A személyes adatok kezelésének jogalapja és célja

  1. A személyes adatok kezelésének jogszerű oka a következő:
  • az Ön és az adatkezelő közötti szerződés teljesítése a GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja értelmében,
  1. A személyes adatok kezelésének célja a
  • a megrendelés feldolgozása, valamint az Ön és az adatkezelő közötti szerződéses viszonyból eredő jogok és kötelezettségek gyakorlása; megrendelés leadásakor olyan személyes adatok megadása szükséges, amelyek a megrendelés sikeres feldolgozásához szükségesek (név és cím, elérhetőség), a személyes adatok megadása a szerződés megkötéséhez és teljesítéséhez szükséges, személyes adatok megadása nélkül a szerződés nem köthető meg, illetve az adatkezelő nem tudja azt teljesíteni,
  1. Az adatkezelő nem hoz automatikus egyedi döntést a GDPR 22. cikkének értelmében.

 

IV.

Adatmegőrzési idő

  1. Az adminisztrátor személyes adatokat tárol
  • az Ön és az adminisztrátor közötti szerződéses jogviszonyból eredő jogok és kötelezettségek gyakorlásához, valamint az ezen szerződéses kapcsolatokból eredő követelések érvényesítéséhez szükséges ideig (a szerződéses kapcsolat megszűnésétől számított 15 évig).
  1. A személyes adatok megőrzési idejének lejárta után az adatkezelő törli a személyes adatokat.

 

V.

Személyes adatok címzettjei (az adatkezelő alvállalkozói)

  1. A személyes adatok címzettjei azok a személyek,
  • részt vesz a szerződés szerinti áruk/szolgáltatások/fizetések szállításában,
  • webáruház üzemeltetési szolgáltatások (Shoptet) és az webáruház működésével kapcsolatos egyéb szolgáltatások nyújtása,
  • marketing szolgáltatások nyújtása.
  1. Az adatkezelő személyes adatokat kíván továbbítani harmadik országba (az EU-n kívüli országba) vagy nemzetközi szervezetnek. A személyes adatok harmadik országbeli címzettjei a beszállítók.

 

MI.

Az Ön jogai

  1. A GDPR-ban foglalt feltételek szerint Önnek joga van
  • a személyes adataihoz való hozzáférés joga a GDPR 15. cikke értelmében,
  • a személyes adatok helyesbítéséhez való jog a GDPR 16. cikke alapján, vagy az adatkezelés korlátozásához való jog a GDPR 18. cikke alapján.
  • a személyes adatok törléséhez való jog a GDPR 17. cikke értelmében.
  • a GDPR 21. cikke szerinti adatkezelés elleni tiltakozás joga és
  • az adathordozhatósághoz való jog a GDPR 20. cikke értelmében.
  1. Önnek joga van panaszt benyújtani a Személyes Adatvédelmi Hivatalhoz is, ha úgy gondolja, hogy megsértették a személyes adatok védelméhez való jogát.

 

VII.

A személyes adatok védelmének feltételei

  1. Az Adatkezelő kijelenti, hogy minden szükséges technikai és szervezési intézkedést megtett a személyes adatok védelme érdekében.
  2. Az adminisztrátor technikai intézkedéseket tett az adattárak és a papír alapú személyesadat-tárak biztonsága érdekében.
  3. Az adatkezelő kijelenti, hogy a személyes adatokhoz csak az általa felhatalmazott személyek férhetnek hozzá.

 

VIII.

Záró rendelkezések

  1. Az online megrendelőlapon keresztül leadott megrendeléssel Ön megerősíti, hogy ismeri a személyes adatok védelmére vonatkozó feltételeket, és azokat teljes mértékben elfogadja.
  2. Az Adatkezelő jogosult módosítani ezeket a feltételeket. Az Adatkezelő közzéteszi a személyes adatok védelmére vonatkozó feltételek új verzióját a weboldalán, és elküldi Önnek a feltételek új verzióját az Adatkezelőnek megadott e-mail címére is.

 

 

 

Ezek a feltételek 2025. október 27-én lépnek hatályba.