1 értékelés

BMW INPA K+DCAN diagnosztika kapcsolóval

BMW járművek összes vezérlőegységének diagnosztikája K-line, CAN és D-CAN buszokon keresztüli kommunikációval.
 
Legújabb verzió 8. tűs kapcsolóval.
Változat
Raktáron Raktáron Változat kiválasztása
Kód: 49/38 49/39 Változat kiválasztása
16 999 Ft 3 199 Ft 3 199 Ft-tól
Kategória: Autó - Motorkerékpár
Jótállás: 2 év
Szállítási garancia
sértetlen áru
Ajándékot adunk
Ajándékot adunk
Minden 90 000 Ft feletti rendelés esetén
Gyors szállítás
Gyors szállítás
bármely helyre
Több mint 3 000 átvételi pont
egész Magyaroszágon

A K+DCAN kábel a beépített kapcsolónak köszönhetően kettős K-vonalat támogat, így az elődjével (kapcsoló nélkül) ellentétben a BMW autókban található legtöbb modullal nincsenek problémák. Ez a megoldás megbízhatóvá és ideálissá teszi professzionális használatra.

A kapcsoló funkciója és mire való:
 

A kapcsoló lehetővé teszi a 8 tűs csatlakozó csatlakoztatását vagy leválasztását az interfészben, amely egyes BMW autókban a modulok diagnosztikájáért felelős adatok átvitelére szolgál. Az esetek 90%-ában ezt a vezetéket csatlakoztatni kell. A működési elv jobb megértése érdekében először ismertesse a BMW autókban található diagnosztikai vezetékek típusát és azt, hogy milyen információk küldődnek rajtuk.

KLine   - Ez egy diagnosztikai vonal, amelyet 1996 és 2007 között használtak autókban. Az OBD2 foglalatban az adatok a 7-es és 8-as lábakon keresztül kerülnek átvitelre. Az E6x, E70, E87, E9x modellekben 2007-ig az információk a moduloktól a 7-es vonalra kerülnek átvitelre. A BMW e38, e39, e46, e53, e83 modellek is a 7-es vonalon működnek, így a motor és az automata sebességváltó adatait küldik. A többi modul adatait azonban a 8-as vonalról olvassák be. Ezért szükséges, hogy a 7+8-as lábak össze legyenek kötve.

D-CAN   - Ez nem más, mint egy "modernizált" diagnosztikai vonal, amely 2007-ben jelent meg a BMW E-szériás autókban. Az OBD2 aljzat ezekben az autókban a 6-os (kis sebességű CAN) és a 14-es (nagy sebességű) CAN lábakon található. 2007 óta minden BMW autó ezt a vonalat használja a modulokból származó összes adat küldésére.

Összefoglalás  : A 2007-ig gyártott BMW E-szériás autók a K-vezetékeket (7-es és 8-as láb) használják diagnosztikához, míg 2007 óta ugyanezek az információk egy újabb, D-CAN nevű vezetéken keresztül kerülnek továbbításra. Tehát a 2007/3 utáni BMW E-szériás modellekhez elegendő egy kapcsoló nélküli K+DCAN kábel.

Akkor miért szükséges a 7-es és 8-as lábak „áthidalása”? Mert az újabb modellek nem használják ezeket, és ezek a vezetékek közömbösek számukra, de a régebbi modelleknek mindkét vezetékre szükségük van a teljes diagnosztikához. Egyes autókban a 8-as vezeték ETHERNET portként is szolgál, amellyel CIC és NBT multimédiás modulokat lehet diagnosztizálni. Ha ezt a vezetéket a 7-es vezetékkel együtt futtatjuk, feszültség jelenik meg rajta, ami az összes diagnosztika lekapcsolódásához vezet. Igen, ennél a kis autócsoportnál ez a kapcsoló fontos funkció, amely nélkül semmilyen diagnosztika nem lenne lehetséges. Más esetekben a legkényelmesebb a kapcsolót abba a helyzetbe állítani, ahol a 7-es és 8-as lábak össze vannak kötve.

 
Ez az interfész teljes mértékben kompatibilis az OBD2 / CAN kommunikációs szabvánnyal. A motor mellett az autóban elérhető összes modult támogatja, mint például: ABS, DSC kipörgésgátló rendszer, SRS légzsákok, központi zár, riasztó, automata sebességváltó, műszerek és indexek, klímaberendezés, parkolóasszisztens, PDC, fényszórómagasság-állítás (xenon), multifunkciós kormánykerék, rádió, navigációs rendszer, televízió, független fűtés, napfénytető és még sok más.

 

Támogatott BMW modellek (1996 - 2015) példái:

KLine modellek D-CAN MODELL
BMW 1-es sorozat E87 BMW E60, E61 2007. 03.
BMW 3-as sorozat E46 E9X BMW E83 2006. szeptember
BMW 5-ös sorozat E39 E60 E61 BMW E84
BMW 6-os sorozat E63 E64 BMW E81, E87 2007. 03.
BMW 7-es sorozat E38 E65 E66 BMW E90, E91, E92, E93 2007. 03.
BMW X széria E53 (E83 2006.09-ig) BMW E70 (Új X5), E71, E72
BMW Z széria E52 E85 R56 (új Mini)
MINI R50, R52, R53, R55, R56 R57, R58, R59, R60, R61
  ROLLS-ROYCE
 
Megjegyzés:   A 2000 előtt gyártott modellekhez OBD2 aljzat és BMW 20 tűs (kerek) csatlakozó közötti adapter szükséges.

 

Támogatott protokollok:

  • Nagy sebességű D-CAN és PT-CAN (500 kbit/s)
  • Alacsony sebességű K-CAN (100 kbit/s)
  • Standard BMW portok (BMW-OBD interfész) BMW ADAPTER 20PIN/OBD2

 

Támogatott programok:

A felület olyan programokkal működik, mint: INPA, ISTA-D, ISTA-P, NCS Expert, DIS, TIS, SSS Progman, NFS, WinKFP, Toolset32, Navcoder, Carsoft, BTool Expert és mások...

Példa a K+DCAN interfész használatára:

  • ÉLŐ ADAT paraméterek kiolvasása a jármű beállított és várható működése közben, mint például a vano-k, szondák, szivattyúnyomás, turbófeltöltő nyomása, az egyes hengerek simasága, áramlásmérő stb.;
  • vezérlő tesztek (pl. ventilátor teszt a megfelelő működés ellenőrzésére);
  • modulok kódolása, programozása és testreszabása,
  • xenon fényszóró beállítása;
  • A nappali menetfény bekapcsolásakor a nappali menetfény funkcióját a távolsági fényszórók veszik át, körülbelül 20%-os teljesítménnyel működve;
  • irányjelzők aktiválása záráskor;
  • a biztonsági öv figyelmeztető jelzésének kikapcsolása;
  • a központi zár zárása vezetés közben;
  • PDC (parkolóasszisztens) beállítása;
  • szervizellenőrzés lemondása OIL SERVICE, INSP1, INSP2;
  • az olaj- és fékfolyadék-ellenőrzési intervallum visszaállítása/cseréje;
  • és még sok más…

 

Követelmények:

  • Windows rendszer: XP ajánlott, 7, 8, 10.
  • USB-port;
  • legalább 10 GB szabad lemezterület;
 
 
A csomag tartalma:
1 db USB kábel BMW INPA K + DCAN + CD SOFT INPA - EDIBAS TELJES ANGOL KIADÁS

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

Biztonsági ellenőrzés